سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روایات اسلامی شهادت سید علی اندرزگو – 19 رمضان 1357 ه ش - منبع،

ارسال شده توسط hassanbadry در 94/4/26:: 6:32 عصر
روایات اسلامی
شهادت سید علی اندرزگو – 19 رمضان 1357 ه ش - منبع، پورتال آسمونی http://www.asemooni.com/event/testified-seyed-ali-andarzgoo#ixzz3gqIT3mr6
شهادت سید علی اندرزگو – 19 رمضان 1357 ه ش شهید سیدعلی اندرزگو در رمضان سال 1318 ش در تهران به دنیا آمد. سختی معیشت، او را از تحصیل بازداشت و به کار گمارد، ولی در همان حال به علوم دینی روی آورد و دروس فقه و اصول را طی کرد. شهید اندرزگو در نوجوانی با شهید نواب صفوی آشنا شد و در ستم‏ستیزی، از او الهام گرفت. وی در قیام 15 خرداد، به  (ادامه مطلب)

خاطره ای از فرزندان شهید اندرزگو از امام خامنه ای +عکس
هراز نیوز :دوم شهریور ماه سالروز شهادت مبارز نستوه شهید سید علی اندرزگو است. حجت‌الاسلام سید مهدی اندرزگو، فرزند این شهید  (ادامه مطلب)

زندگینامه اجمالی ام البنین سلام الله علیها ازدواج امیر المؤ منین على علیه السلام با ام البنین سلام الله علیها
زندگینامه اجمالی ام البنین سلام الله علیها ازدواج امیر المؤ منین على علیه السلام با ام البنین سلام الله علیها   پس از آنکه امیر المؤ منین على بن ابى طالب علیه السلام به سوگ پاره تن و ریحانه رسول خدا محمد بن عبد الله صلى الله علیه و (ادامه مطلب)

اسامی قیامت در قران
یَوم الدین؛ روز جزا (2 حمد، 35 حجر، 20 صافات، 12 ذاریات، 15 و 17 و18 انفطار، 82 شعرا، 56 واقعه، 78 ص و...) یَوم یَنظر المَراء ماقَدَّمَتْ یَداه؛ روزی که انسان به کارهای از پیش فرستاده‌اش می‌نگرد (نباء آیه 40) یَوم تُبْلی السرائِر؛ روزی که پرده‌ها (ادامه مطلب)

پیش بینی شهادت «حجر بن عدی» توسط امام علی(ع)
امیرالمومنین علی (ع) فرمود: «شگفت و تمام شگفت آن واقعه ‏ای است که بین ماه جُمادی و ماه رجب واقع می ‏ شود» و نیز گفته‏ اند: «کدام شگفتی بالاتر از آنست که مردگانی بر سر زندگانی بزنند؟» به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، حجر بن عدی از اصحاب پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ادامه مطلب)

هرگاه کار نیکویت تو را شادمان و کار پلیدت تو را نگران ساخت بدانکه مومن حقیقی هستی
هرگاه کار نیکویت تو را شادمان و کار پلیدت تو را نگران ساخت بدانکه مومن حقیقی هستی خوشبخت ترین مردم نزد من مومنی است که : متعلقاتش کم – از نماز بهره مند – تا لقای حق بر (ادامه مطلب)

امام باقر – علیه السّلام – فرمودند: هر زنی که هفت روز شوهرش را خدمت کند، خداوند هفت در دوزخ را به روی او ببندد و هشت در بهشت را به رویش بگشاید، تا از هر در که خواهد وارد شود و فرمودند: هیچ زنی نیست که جرعه ای آب به شوهرش بنوشاند مگر آن که این عمل او برایش بهتر از یک سال باشد که روزهایش را روزه بگیرد و شبهایش را به عبادت سپری کند. «وسائل الشیعه، ج 14، ص 123»
امام باقر – علیه السّلام – فرمودند: هر زنی که هفت روز شوهرش را خدمت کند، خداوند هفت در دوزخ را به (ادامه مطلب)

 





بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 85159
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ